#Sendepatile kampanyasından 10 ton mama • digital report

Marka

#Sendepatile kampanyasından 10 ton mama

Yazı:  | 

Nestlé Purina, Felix markası ile birlikte barınaklarda ve sokaklarda zor koşullarda yaşamlarını sürdürmeye çalışan hayvanların ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. Nestlé Purina, 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’ne özel düzenlediği ve artık gelenekselleşen sosyal sorumluluk projesi #Sendepatile ile bağışladığı 5 ton mamaya ek 5 ton mama daha bağışladı.

Bu yıl 5.’si yapılan kampanya kapsamında, hayvanseverler attıkları adım sayısının ekran görüntüsünü Instagram veya Twitter üzerinden @felixturkiye hesabını mentionlayarak #Sendepatile hashtagi ile paylaştılar.

Nestlé Purina PetCare Genel Müdürü Ayça Erkol kampanya ile ilgili olarak, “Kampanya her geçen yıl yaygınlaştığı için mutluyuz. Hayvanseverlerin yaptıkları paylaşımlar hayvan dostlarımıza mama yardımı olarak döndü. Ayrıca sosyal anlamda da çok önemli bir konuda farkındalığa katkıda bulunduk. Hayvanlar da tıpkı insanlar gibi en güzel şekilde yaşamayı hak ediyorlar. Bunun için Nestlé Purina PetCare olarak çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.

Kampanya çerçevesinde şu ana kadar bağışlanan mama 50 tona çıkmış oldu.

 

Yorumlar