P&G kadınlara yönelik çalışmalarına devam ediyor • digital report

Marka

P&G kadınlara yönelik çalışmalarına devam ediyor

Yazı:  | 

P&G, kadının toplumsal hayatta güçlenmesine yönelik çalışmalarına devam ediyor. Yaklaşımını hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörünün geleceğini şekillendirecek kadın satış liderlerini yetiştirmek için geliştirdiği programlarla da destekliyor. 3 yıl önce başlatılan “Geleceğin Kadın Liderleri” Programı; dördüncü yılında da birçok kız öğrencinin satış departmanlarında kariyer şansı yakalamaları için ilk adımı atmalarını sağlayacak. Programa yalnızca üniversite 3 ve 4. sınıflardan öğrenci kabul edilecek. Öğrencilerin akademik hayatta öğrendikleri teorik bilgileri, iş hayatında nasıl uygulayabileceklerini öğrenmek üzere farklı etkinlikler düzenlenecek.

5 – 6 Aralık 2019 tarihlerinde P&G İstanbul Kampüsü’nde gerçekleştirilecek programda katılımcılar FMCG sektöründe markanın pazara girişi ve satış stratejilerini belirlemeyi, satışın dijital dünyasını keşfederken; P&G’nin sürdürülebilirlik konusundaki projelerini tecrübe etme şansını elde edecekler. Ayrıca çeşitli eğitimlerle donanımlarını artırma ve P&G’nin üst düzey yöneticileriyle ile bir araya gelip hem tanışma hem de  fikirlerini paylaşma fırsatı da yakalayacaklar. Programa seçilen kişiler, sonraki süreçte yazılı test ve mülakatlara dahil olarak P&G’de işe giriş süreçlerini hızlandırma şansını yakalayabilecekler.

Programa katılmak isteyen kız öğrenciler 28 Ekim 2019 tarihine kadar https://www.pgcareers.com/job/istanbul/p-and-g-future-female-leaders-sales/936/13519861 linki üzerinden başvuru yapabilir.

 

BKM’den dolandırıcılara: “Sana Ne!”

Yorumlar